Leven in Buenos Aires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Roos Habets - WaarBenJij.nu Leven in Buenos Aires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Roos Habets - WaarBenJij.nu

Leven in Buenos Aires!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

21 Januari 2014 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve allemaal!!

Ik zit hier nu 6 weken en de tijd vliegt echt voorbij! Ten eerste zijn we weer verhuisd. Het vorige huis was gewoon niet gezellig en iedereen was heel erg op zichzelf. Nu zitten we in een veel leuker huis met leuke mensen, leukere buurt (dichtbij Palermo en er liggen niet op elke hoek van de straat zwervers) en we hebben een zwembad. En dat is wel nodig want de afgelopen welen is het hier echt snikheet geweest. Tijdens kerst was het iets van 37 graden met haast geen wind dus zat je continue te zweten, heel anders dus. Tussen kerst en oud en nieuw zijn we naar de watervallen in iguazu geweest. Het was een busrit van 15 uur maar ik heb nog nooit zo'n luxe bus en reis gehad. De watervallen waren heel mooi en bijzonder. We zijn ook met een boot onder de watervallen geweest en dat was echt super vet!! Allemaal heel leuk totdat ik de 2e dag iedereen kwijtraakte in bij de brasilian Side. Gelukkig hebben ze mij na een uur weer gevonden.

Verder zien we heel veel dingen, veel parken, veel marktjes, geen musea,gaan we vaak uiteten en dansen we heeel veel met de latino's . Op school gaat het ook goed,ben naar een ander klasje :). Zit nu met alleen maar Brazilianen en zij spreken hun eigen Spaans ( Spaans gemengd met portugees) dus dat is wel lastig.

Wat wel heel jammer is, is dat ons beste vriendinnetje en roommate dit weekend weg is gegaan. Maar we hebben afgesproken dat ze met Benno gaat trouwen dus ik (en jullie) zien haar gauw !

Oke nu ga ik stoppen, ik schrijf snel weer! Hele dikke kusjes van een heel bruin meisje :) :) xxxxxxxxxx

  • 21 Januari 2014 - 19:28

    Floor Mouw:

    Ha die lieve Roos,

    Jeetje, wat klinkt dat allemaal heerlijk in mijn oortjes. Warm weer, watervallen, zwembad e.d. Ook fijn voor Benno om te weten dat hij niet meer hoeft te jagen!
    Geniet maar enorm van deze geweldige tijd! Ciao ciao!

    Liefs,
    Floor

  • 21 Januari 2014 - 20:17

    Noortje:

    Heerlijk Roos!! Het klinkt helemaal top. Ik zie op Facebook ook hele leuke foto's langskomen.
    Super fijn voor Benno . Het kan maar vast geregeld zijn. Hij heeft ook wel een beetje hulp nodig toch??? :)
    X Noortje

  • 21 Januari 2014 - 21:01

    Juul:

    Lieve Roos, wat leuk om van je te horen! Een uur de weg en groep kwijt lijkt me trouwens behoorlijk heftig! De rest klinkt heerlijk. Hier is het gewoon nat, nat en nat. Verwarming aan en ik moet er niet aan denken om in een zwembad te moeten liggen. Ik ben dus helemaal niet jaloers.

    Liefs, Juul

  • 21 Januari 2014 - 21:30

    Albert:

    Ha Roos,
    wat zijn er veel mooie plekken op de wereld hè?
    Leuk dat je aan Benno denkt.
    Zijn er ook meisjes die op wat oudere mannen vallen?
    Ik vraag dat natuurlijk niet voor mezelf maar voor Oom Dirk...
    Zorg dat je veel foto;s maakt, zo vaak ben je niet op zulke plaatsen.
    Albert

  • 21 Januari 2014 - 22:20

    Fransje:

    Ha roos,

    Het is hier iets minder warm maar ook heel leuk. Gisteren met Claar naar de Nettodrama; was echt heel vet!
    De Braziliaan die daar altijd bij de deur staat, komt vanaf volgende week logeren op de Graaf Wilem de Oudelaan. Anders is mama zo alleen.
    Nou, je hoort het wel, hier gebeurt ook van alles!

    Maak veel lol en tot "mails".

    Fransje

  • 22 Januari 2014 - 00:48

    Roos:

    Hahahahah Albert! Ik ga wel even rondkijken. X

  • 22 Januari 2014 - 10:45

    Anne Rein:

    Roosieee
    Wat super leuk!! Heel erg gaaf dat jullie dit allemaal doen! Kan niet wachten op het volgende stukje!
    Xxxx

  • 22 Januari 2014 - 17:07

    Je Leukste Grote Zus... :

    Haaaa Roossiee!!

    Klinkt heeeeel vet! Ik zou als ik jou was iets langer blijven en pas na 3 mei terugkomen want One Direction komt 3 mei in Bueanos Aires... misschien kan je dan naast een nieuwe liefde voor Benno, vrouwen voor Dirk ook Liam voor jezelf meenemen..!

    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2014

Cuzcoo!!!

16 April 2014

Chili, Bolivia en Peru!

11 Maart 2014

Urugay, mendoza en cordoba!

21 Januari 2014

Leven in Buenos Aires!

18 December 2013

Buenos Airessss
Roos

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 3067

Voorgaande reizen:

18 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: