Cuzcoo!!! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Roos Habets - WaarBenJij.nu Cuzcoo!!! - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Roos Habets - WaarBenJij.nu

Cuzcoo!!!

Blijf op de hoogte en volg Roos

14 Mei 2014 | Peru, Cuzco

Lieve allemaal,

Ik zit nu alweer 3 weken in Cuzco. In puno (Peru) hebben saar en ik afscheid genomen. We zijn nog met z'n 2en naar de eilanden gegaan daar. Een drijvend eiland van riet en 2 andere eilanden. We bleven daar een nacht slapen bij een peruaans gezin. Het huis was heel donker en armoedig, behalve onze kamer. Beetje vreemd. S'avonds kregen we traditionele kleding aan en gingen we met onze gastgezinzusjes naar de 'disco'. Daar gingen alle toeristen in hun traditionele kleding dansen met de families. Heel grappig, we piesten bijna in onze broek van het lachen.

Toen ging ik in m'n eentje naar Cuzco. Cuzco is echt een hele leuke stad . Heel mooi gelegen, schoon, veel leuke restaurantjes, heeel veel salsa dansen/lessen en veel party. Ik dans hier heel veel salsa. En ik dacht vroeger altijd dat ik wel een beetje kon dansen, maar echt de eerste paar keren voelde ik me zo'n stijve hork.
Via Martijn was ik bij een organisatie gekomen en na 4 dagen was ik al verhuisd naar m'n gastgezin. Ik woon nu bij Carlos, zijn ouders , 4 andere vrijwilligers en er loopt ook soms nog een demente tante rond. Erg gezellig dus. En eindelijk na hostels met kamers van 10 personen : een kamer voor mezelf en een eigen badkamer!! Woehoe!

En ik woon nu 5 huizen naast waar Sophie 5 jaar geleden woonde. Heb haar gastgezin ( en die ene broer..) ontmoet en dat was heel gezellig.

Het vrijwilligerswerk vond ik eerst heel wennen maar nu leuk!! Ik werk op een schooltje voor gehandicapte kindjes. Ik help in de klas van ongeveer 4 tm 8 jaar. Hele lieve kleine (stoute) kindjes. Waarbij je bij sommige gewoon al smelt als je naar ze kijkt.

Nou dat was het , vrijdag ga ik op trek naar machu picchu en daar heb ik heel veel zin in.
Dikke kus en tot snel xxxxxxx Rosita ( zo noemt iedereen mij hier)





  • 14 Mei 2014 - 07:31

    Yannick :

    Wat heerlijk om te lezen! Heel veel plezier nog! Besos xx

  • 14 Mei 2014 - 08:45

    Pam:

    Leeeeeeukkkk!!!

  • 14 Mei 2014 - 11:43

    Floor:

    Jeetje, wat klinkt dat allemaal weer belachelijk heerlijk!
    Kan je trouwens geen foto's van deze Rosita in klederdracht en salsa dansend op deze site zetten:) ?
    Daaaaaaag, veel plezier hoor!! x

  • 14 Mei 2014 - 12:20

    Timo:

    Heel leuk klinkt het allemaal! Welke Machu Picchu trail ga je doen? Heb je al gefrituurde cavia op?

  • 14 Mei 2014 - 15:48

    Noortje:

    Leuk Rosita!!!!! En komt die leuke broer nu eindelijk met kerst?? Maakt ons niet uit of het nu voor Sophie of Rosita is . Wat een super trip ben je aan het maken he!! X van ons

  • 14 Mei 2014 - 16:56

    Eline:

    ahhhh te leuk roozie!!!!! veel plezier nig xxxxxx

  • 15 Mei 2014 - 02:02

    Roos:

    Timo! Hahah ja heb al een stukje cavia op.. Vies he? Ik ga Inca jungle trail doen an 4 dagen. Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2014

Cuzcoo!!!

16 April 2014

Chili, Bolivia en Peru!

11 Maart 2014

Urugay, mendoza en cordoba!

21 Januari 2014

Leven in Buenos Aires!

18 December 2013

Buenos Airessss
Roos

Actief sinds 18 Dec. 2013
Verslag gelezen: 1213
Totaal aantal bezoekers 3060

Voorgaande reizen:

18 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: